New content item

Komfort novej generácie

FAQ prehľad

Aké sú vaše oblasti záujmu?

 

1. Informácie o objednávke


Kto je zodpovedný za moju objednávku?

Spoločnosť Continental nepredáva pneumatiky priamo zákazníkom, takže za vašu objednávku zodpovedá predajca, od ktorého ste si pneumatiky kúpili. V prípade akýchkoľvek otázok sa obráťte priamo naňho.

Ak si nie ste istí, či bola vaša objednávka správne vytvorená, skontrolujte, či nedošlo k niektorej z nasledujúcich situácií.

a) Ak ste navštívili internetový obchod predajcu a dokončili proces objednania, mali by ste od neho dostať email s potvrdením objednávky. Ak ste nedostali tento email, obráťte sa priamo na predajcu.

b) Ak vás predajca požiadal o vyplnenie formulára s vašimi kontaktnými údajmi, mali by ste dostať email s potvrdením ihneď po kliknutí na tlačidlo Odoslať. Predajcovi sa odošle podobný email a je jeho povinnosťou sa s vami spojiť do dvoch pracovných dní, aby ste sa dohodli na termíne návštevy. Ak od odoslania formulára uplynuli viac než dva dni, obráťte sa priamo na predajcu.

 

Čo obsahuje uvedená cena?

Celková cena zahŕňa cenu za 4ks pneumatík, inštaláciu s vybraného partnera a DPH.


Môžem svoju objednávku zmeniť/zrušiť?

Ak chcete objednávku upraviť (zmeniť množstvo alebo výrobok) alebo ju úplne zrušiť, požiadajte o radu svojho predajcu.

 

Ako môžem vytvoriť/zmeniť/potvrdiť termín návštevy s cieľom nasadiť moje pneumatiky?

V závislosti od možností predajcu existujú dva spôsoby rezervácie termínu návštevy.

a) Ak predajca, ktorého ste si vybrali, vlastní internetový obchod, môžete si dohodnúť termín návštevy v rámci procesu objednávky. Táto informácia obsahujúca dátum/čas sa vám po vytvorení objednávky odošle emailom spolu s potvrdením objednávky. Ak ste potvrdili objednávku, ale nedostali tento email, obráťte sa priamo na predajcu.

b) Ak vás predajca požiada o vyplnenie formulára s vašimi kontaktnými údajmi, budete môcť požiadať o návštevu vo vami preferovanom termíne. Po kliknutí na tlačidlo Odoslať“ihneď dostanete email s potvrdením. Predajcovi sa odošle rovnaký email a je jeho povinnosťou sa s vami spojiť do dvoch pracovných dní, aby ste sa dohodli na termíne návštevy. Ak od odoslania formulára uplynuli viac než dva dni, obráťte sa priamo na predajcu.

Ak chcete zmeniť termín návštevy, obráťte sa na svojho predajcu.


Aké platobné možnosti mám k dispozícii?

To závisí od spôsobov platby, ktoré umožňuje konkrétny predajca. Kliknutím na „informačné“ tlačidlo pri svojom preferovanom predajcovi môžete zobraziť všetky dostupné platobné možnosti.

Faktúru dostanete od svojho vybraného predajcu buď emailom, alebo vám ju odovzdajú pri návšteve jeho predajne.

Ak máte akékoľvek ďalšie otázky týkajúce sa platby, obráťte sa priamo na predajcu.

 

Prečo nie je možné vykonať montáž mojich pneumatík na nasledujúci deň? (Sú pneumatiky teraz naozaj k dispozícii?

Pneumatiky, ktoré ste si vybrali, budú k dispozícii v priebehu nasledujúcich dvoch až troch pracovných dní. Váš preferovaný predajca vás bude čo najskôr kontaktovať v súvislosti s potvrdením požadovaného dátumu a času návštevy.

 

Je možné zaslať objednané pneumatiky na súkromnú adresu?

Vždy odporúčame, aby ste si dali nasadiť pneumatiky v miestnom pneuservise.

V závislosti od špecifík predajcu je možné zaslať pneumatiky na vašu súkromnú adresu. Majte však na pamäti, že náklady na dopravu sa môžu u jednotlivých predajcov líšiť, a preto si prečítajte ich obchodné podmienky.

 

Mám dohodnutý termín montáže pneumatík. Aké dokumenty si mám vziať so sebou?

Obvykle sa očakáva, že budete mať pri sebe svoje doklady k vozidlu a všeobecné kontaktné informácie. Môže byť vhodné dopredu kontaktovať vášho predajcu, aby ste mali istotu, že budete mať všetky potrebné dokumenty.

 

Môžem v rámci svojej návštevy využiť aj iné služby?

Rôzni predajcovia ponúkajú rôzne služby. Kliknutím na „informačné“ tlačidlo pri vašom preferovanom predajcovi môžete zistiť, či ponúka tiež ďalšie služby, ako napríklad nastavenie geometrie alebo uskladnenie pneumatík. Ak sa chcete dozvedieť viac informácií o predajcovi, odporúčame vám, aby ste ho kontaktovali priamo.

 

2. Výrobok

 

Ako zistím, aký rozmer pneumatík si mám objednať?

V osvedčení o registrácii vozidla (veľkom technickom preukaze) sa dozviete, aké pneumatiky sú schválené pre vašu konkrétnu značku a model. Tu nájdete podrobné informácie o rozmeroch pneumatík a zároveň o odporúčaných hmotnostných a rýchlostných indexoch pre vaše vozidlo.

 

Môžem na vozidle používať pneumatiky rôznych značiek?

Neodporúčame súčasne používať pneumatiky rôznych značiek, pretože to výrazne znižuje výkon pneumatík a priľnavosť na mokrej alebo zľadovatenej vozovke.

 

3. Použiteľnosť – proces objednávania

 

Ako nájdem najbližšieho predajcu?

Váš najbližší predajca sa zobrazí hneď potom, ako vyššie vyberiete svoj preferovaný región. 

Vyhľadávanie je možné spresniť niekoľkými spôsobmi:

  • Do vyhľadávacieho poľa môžete zadať svoje PSČ.
  • Pomocou nášho automatického vyhľadávača polohy môžete zobraziť predajcov v okolí.

Ak nie je uvedený žiadny výsledok, znamená to, že vo vzdialenosti do 50 kilometrov od vášho miesta sa nenašiel žiadny predajca. Skontrolujte, či ste zadali svoje PSČ správne, alebo skúste zadať iné PSČ a znova spustiť vyhľadávanie.

 

Vo vyhľadávači pneumatík nemôžem nájsť svoje vozidlo. Existuje iný spôsob, ako spustiť vyhľadávanie?

Ak nie je typ vášho vozidla k dispozícii, môžete vyhľadať vhodné pneumatiky na základe rozmeru pneumatík. Vyberte si preferovanú pneumatiku a prejdite na stránku s podrobnosťami o výrobku, ktorá uvádza zoznam všetkých dostupných rozmerov vo vašej krajine.

 

Letné pneumatiky 

Zimné pneumatiky

Celoročné pneumatiky


Musím sa prihlásiť, aby bolo možné objednať pneumatiky?

Nie, kvôli objednaniu pneumatík nie je nutné prihlásenie.

 

Ako spoznám, že bola moja objednávka potvrdená?

Hneď ako vyplníte kontaktný formulár vrátane žiadosti o návštevu s cieľom nasadenia pneumatík, presmerujú vás na stránku s potvrdením. Súčasne vám odošlú potvrdzovací email so všetkými informáciami o vašej objednávke a termíne návštevy.

Vami vybraný predajca dostane v rovnakej chvíli podobný email s podrobnosťami o vašej žiadosti. Predajca vás bude kontaktovať do dvoch pracovných dní kvôli potvrdeniu, že je všetko v poriadku.

 

Prečo v zozname nie je zobrazený žiadny predajca?

Ak nie je uvedený žiadny výsledok, znamená to, že vo vzdialenosti do 50 kilometrov od vášho miesta sa nenašiel žiadny predajca. Skontrolujte, či ste zadali svoje PSČ správne, alebo skúste zadať iné PSČ a znova spustiť vyhľadávanie.

Alebo použite náš vyhľadávač predajcov a kontaktujte svojho preferovaného predajcu telefonicky.

 

Prečo je v zozname zobrazených len pár predajcov?

Po zadaní PSČ alebo použití automatického vyhľadávača polohy sa zobrazia všetci predajcovia do vzdialenosti 50 kilometrov. Približnú vzdialenosť môžete skontrolovať v prehľade. Vyhľadávanie možno v prípade potreby zmeniť tak, aby sa zobrazovali iba predajcovia vo vzdialenosti do 10 kilometrov alebo do 30 kilometrov. Ak chcete zobraziť predajcov vo väčšej vzdialenosti než 50 kilometrov, musíte zadať nové PSČ.

 

Na svoju otázku tu nemôžem nájsť odpoveď. Ako mám kontaktovať niekoho, kto mi pomôže?

Ak tu nemôžete nájsť odpoveď na svoju otázku, kliknite zde a odošlite nám krátku správu.

 

Ako môžem objednať pneumatiky?

Zadaním svojho preferovaného PSČ alebo použitím automatického vyhľadávača polohy zobrazte všetky dostupné pneumatiky a predajcov v okolí. Ak sú k dispozícii predajcovia nachádzajúci sa vo vzdialenosti do 50 kilometrov, zobrazia sa v prehľade spolu so svojimi ponukami.

V závislosti od systému, ktorý predajca používa, existujú dva spôsoby, ako je možné objednať pneumatiky. 

a) Ak predajca vlastní internetový obchod, môžete vykonať objednávku tu a prípadne si zároveň dohodnúť termín návštevy s cieľom nasadenia pneumatík. Môžete tiež zistiť, aké platobné metódy akceptuje. Hneď ako objednávku odošlete, dostanete od predajcu email s potvrdením všetkých podrobností objednávky.

b) Ak predajca používa kontaktný formulár, požiada vás, aby ste vyplnili svoje údaje a uviedli preferovaný dátum montáže pneumatík. Po kliknutí na tlačidlo Odoslať sa vám aj predajcovi odošle email so všetkými podrobnosťami. Predajca vás bude kontaktovať v priebehu dvoch pracovných dní, aby potvrdil niektorý z vami navrhnutých termínov návštevy. Platba sa vykoná na mieste po dokončení montáže pneumatík. Akceptované platobné metódy sa uvádzajú v prehľade.

 


4. Osobné údaje/právne informácie

 

S kým sa zdieľajú moje osobné údaje?

Zdieľanie osobných údajov závisí od jednotlivých predajcov. Ak objednáte pneumatiky prostredníctvom internetového obchodu predajcu, použijeme vaše údaje iba na odovzdanie žiadosti o pneumatiky predajcovi. Akékoľvek následné použitie týchto údajov závisí od predajcu.

Ak odošlete svoje údaje prostredníctvom kontaktného formulára, tieto informácie sa emailom odovzdajú vybranému predajcovi. Je to z toho dôvodu, aby mal predajca k dispozícii informácie potrebné na to, aby sa s vami mohol spojiť.

Ak sa chcete dozvedieť ďalšie informácie o osobných údajoch, prečítajte si naše Právní info & ochrana dat.


Sú moje osobné údaje chránené?

Naša spoločnosť aj všetci naši partneri spĺňajú požiadavky platných nariadení o ochrane osobných údajov.

Matador - značka skupiny Continental.

Súbory cookie používame na zaistenie čo najlepších skúseností používateľov s používaním našej stránky. Kliknite sem, ak potrebujete viac informácií alebo ak chcete zmeniť nastavenia súborov cookie.